Error en intentar fer pdf

M'agradaria si algú em podria dir com cal informar d'un possible error.

En primer lloc hauria de tenir clar el paquet de qual cal reportar l'error i això no està gens clar.

Els candidats són cups-pdf i ghostscript.

Quan imprimeixo una pàgina web a la impressora virtual de pdf, la major part de les vegades puc observar dos efectes un darrere de l'altre:

1) Triga molt a fer el pdf i mentrestant ho fa, ocupa la major part del processador mitjançant un procés anomenat gs

2) A vegades cal matar el procés ja que desprès de varis minuts no apareix res i quan ho fa és un .pdf de molt mala qualitat i que a més no permet cercar text i per tant ser indexat. Rares vegades fa el .pdf correcte.

Sembla que potser que això passaria segons els tipus de lletra de la pàgina a convertir. Recordo que això mateix passava a ·”etch” però amb “lenny” i “squeeze” funcionava correctament.

Ferran