Re: iceweasel debian wheezy offtopic

Bones, ho he provat, i fa exacatament el mateix, amb el chromium, ho
mostra bé, en canvi amb l'iceweasel, ho mostra tot malament.
Al principi hi tinc dos enllaços per canviar d'idioma, amb posició fixa,
a 170 píxels de l'esquerra, i m'ho posiciona malament amb
l'iceweasel/firefox, en canvi, amb el chrome ho posiciona sempre bé.
Tampoc mostra bé les feines de les "categories", a part de fusteria, que
sempre ho fa bé, les altres ensenya una tira allargada de les feines, i
no com ho hauria de fer, posicionar-ho tot dins d'un div que li dóno les
mides.
He revisat estils una vegada i una altra, però no hi sé veure res.
El que em resulta molt i molt extrany, és que amb chrome i safari, la
pàgina es vegi bé, en canvi amb opera, explorer, firefox i iceweasel,
surti tot com si no hi hagués estils.
Merci per la teva resposta.
Suposo que em tocarà refer la web de cap a peus, per descartar qualsevol
possible error.
Ja que veig que això és un tema complicat, o això em sembla...
Fins ara
El dj 20 de 06 de 2013 a les 17:48 +0200, en/na Orestes Mas va escriure: