Re: iceweasel debian wheezy offtopic

He instal·lat l'addon user-agent switcher for chrome, m'identifico com a firefox 3.5, 4 i 1,5, i es comporta bé ....
Alguna idea ?

El 20 de juny de 2013 16.35, MarcFP <marc.furtia@gmail.com> ha escrit:
Eps ... això ho he provat amb l'iceweasel ... i fa exactament el mateix. ..
Ara ho miraré amb el chromium ...
Instal·laré algun addon per fer-ho i ho faré
Però només em passa amb l'iceweasel i el firefox ... tant amb windows com en debian linux wheezy

El 20 de juny de 2013 16.32, <alex@probeta.net> ha escrit:

A 2013-06-20 16:07, MarcFP escrigué:

Bones, em trobo en què l'iceweasel no em mostra bé una pàgina que
estic fent.
En canvi, el chromium, el chrome, i el safari, ho fan "mitjanament
bé" ...
 He estat buscant ... i ahir em va semblar veure que hi havia un error
amb l'iceweasel/firefox amb el _javascript_.
On puc buscar informació ?
Com puc saber si és només l'iceweasel/firefox/altres navegadors que
s'identifiquen com a firefox els que no funcionen bé ?
 Si no vaig errat, sembla ser que és el motor, que no interpreta bé
el _javascript_ ... alguna idea ?
Gràcies i perdoneu l'offtopic

Hola

Pots fer que algun altre navegador que mostra bé la pàgina s'identifiqui com a Firefox o Iceweasel i la carregui de nou.

El navegador on recordo que era més fàcil de canviar la manera d'identificar-se, fa molts anys, era Opera. Venia ja amb unes opcions del menú per escollir l'identificació. Clar, que crec que par-lo d'Opera 5 ó 6 i ha plogut bastant des d'aleshores

Ara chromium i iceweasel venen amb pluguins que si els instal.les pots canviar ràpidament com s'identifiquen.

  -eps! , sempre parlo de canviar l'identificació del navegador, l'"user agent" , no el motor del navegador, que és unaltre tema-

Pots trobar més informació interrogant al teu cercador preferit els següents termes: change user agent

Salut

    Alex