Re: debian-multimedia

El dl 17 de 06 de 2013 a les 08:58 +0200, en/na Griera va escriure:
> Tens tota la raó en tot el que dius, peró, almenys jo, haig de
> reconèixer que gràcies al "capullo", he pogut veure i fer còpies de
> seguretat dels DVD encriptats. Fins fa no gaire, la única manera que
> sabia per instal·lar amb apt-get el libdvdcss2 era utilitzant
> deb-multimedia.org. Amb això no vull obrir cap flame, simplement li volia fer un reconeixement.

No nega ningú que durant anys molts paquets de d-m han estat molt, molt
útils, i concretament el libdvdcss2 és possiblement la única peça que
encara fa falta. El comportament d'aquest tio és inacceptable, però, i
més sent un desenvolupador oficial de Debian.

En conjunt tota la situació és lamentable.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/