Re: model de moció pels ajuntaments

Sí, el rebuig inicial dels usuaris finals (usuaris/es de biblioteca o funcionaris de l'ajuntament) és una de les dificultats a superar. En aquest sentit, pot servir la experiència de l'Ajuntament de Zaragoza. Torno a deixar un enllaç d'un vídeo que explica aquesta experiència:

http://youtu.be/_20SeHi09jY

Potser sí que estaria bé recollir tota aquesta informació a una wiki o algo així...
Salut!

Al 10/06/13 11:54, En/na Joan G. Villaraco ha escrit:
Hola, pel que jo se s'estan eliminant les maquines Linux/Ubuntu de les biblioteques de la Diputació perquè ningú no les volia fer servir. Crec que les diputacions poden fer alguna cosa, però són els municipis dins del seu ple on han de aprovar aquestes directrius.

Joan