model de moció pels ajuntaments

Hola llista d'usuaris debian,

Al meu poble estem movent una moció entre els diferents grups municipals per presentar al ple de l'ajuntament. Em partit d'una moció presentada al consistori de Cerdanyola que vam trobar per internet. Adjunto l'arxiu de la moció genèrica, per tal de que qualsevol municipi pugui reutilitzar-la.

Us demano que corretgiu o afegiu lo que considereu oportú per tal de que esdevingui un model que pugui utilitzar qualsevol ciutadà que vulgui proposar-ho al seu ajuntament. No és l'únic front de lluita, només un més...

Salut!