Re: web based CRM

Hola a tothom!

Nosaltres a l'empresa tenim un software lliure que es diu GLPI, funciona molt bé:

http://www.glpi-project.org/

Salutacions!

2013/5/31 Iker Bilbao <iker.bilbao@gmail.com>
Bones,

    Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències (tickets) via web.

Dieun el més potent (complicat?) de tots:
http://www.sugarcrm.com/download

Senzill i plantilla proxmox:
http://www.turnkeylinux.org/screenshots/otrs-new-ticket

Altre bona opció?:
http://www.saaslight.com/_9967_en-GB__APP_CRM-SOFTWARE-DOWNLOADS_/saas.aspx

    La veritat és que sóc molt nou en aquest món i trobo pocs que no estiguin limitats a usuaris o per temps. Haig de llegir molt la lletra petita i en algun cas no tinc clar si finalment és o no és.

    Abans d'apostar pel primer que em sembli volia fer un crit per si de cas algú ha tingut experiència en cap i si m'en voleu aconsellar cap segons el que heu conegut. L'ús és força particular (per mi mateix) i és per al control de tasques/gestions que m'encomanen els clients i substituir l'avís per mail, fer el parte del temps invertit, ... .

    Trobo que són unes eines que poden ser molt útils i m'agradaria agafar experiència amb alguna per ampliar i poder-ne recomanar l'ús. Cap recomanació?

    Gràcies,

Iker.

--

David Peña
Administrador Sistemes Informàtics

Aquest correu electrònic i els seus fitxers adjunts contenen informació de caràcter confidencial exclusivament dirigida als seus destinataris. En cas d'haver rebut aquest correu per error, li demanem que ens el reenviï immediatament a aquesta adreça electrònica o ens ho notifiqui al telèfon (+34) 902 876 396. En queda prohibida la divulgació, còpia o distribució a tercers sense l'autorització prèvia i per escrit del titular. D’acord amb el que s'estableix a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, AULA DIGITAL-TEXT SL garanteix l’adopció de les mesures necessàries per a la protecció de les seves dades personals i la seva adreça de correu electrònic.

Este correo electrónico y sus ficheros adjuntos contienen información de carácter confidencial exclusivamente dirigida a sus destinatarios. En caso de haber recibido este correo por error, le rogamos que lo reenvíe inmediatamente a esta misma dirección o nos lo notifique al teléfono (+34) 902 876 396. Queda prohibida su divulgación, copia o distribución a terceros sin la autorización previa y por escrito del titular. De acuerdo con lo establecido en la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de protección de datos de carácter personal,  AULA DIGITAL-TEXT S.L. garantiza la adopción de las medidas necesarias para la protección de sus datos personales y su dirección de correo electrónico.