Re: web based CRM

A 2013-05-31 01:38, Iker Bilbao escrigué:
Bones,

 Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències
(tickets) via web.

Dieun el més potent (complicat?) de tots:

Senzill i plantilla proxmox:

Altre bona opció?:

 La veritat és que sóc molt nou en aquest món i trobo pocs que no
estiguin limitats a usuaris o per temps. Haig de llegir molt la lletra
petita i en algun cas no tinc clar si finalment és o no és.

 Abans d'apostar pel primer que em sembli volia fer un crit per si de
cas algú ha tingut experiència en cap i si m'en voleu aconsellar cap
segons el que heu conegut. L'ús és força particular (per mi mateix)
i és per al control de tasques/gestions que m'encomanen els clients i
substituir l'avís per mail, fer el parte del temps invertit, ... .

 Trobo que són unes eines que poden ser molt útils i m'agradaria
agafar experiència amb alguna per ampliar i poder-ne recomanar l'ús.
Cap recomanació?

 Gràcies,

Hola

Jo empro glpi per l'inventariat de maquinari i programari, i aprofito el sistema de gestió d'incidències que porta integrat:

  http://www.glpi-project.org/

Però conec gent més professional i empreses grans que han escollit Mantis-bt, que ja ha recomanat abans Ferran. Diuen que està molt bé:

  http://www.mantisbt.org/

Salut