Re: wheezy i install debian-fest

El Sat, 4 May 2013 13:09:34 +0200
hubble <hubble@telefonica.net> va dir:

> Be, tinc la tecla F5 gastada de tant donar-li a veure si surt d'una vegada anunciada a la web la nova wheezy per baixar, però no, solament està anunciada la 6.0.7. I no se quina hora canviaran lanunci.
>
> M'he baixat la release candidate 3 de http://cdimage.debian.org/cdimage/wheezy_di_rc3/:
> debian-wheezy-DI-rc3-i386-DVD-1.iso
> debian-wheezy-DI-rc3-amd64-DVD-1.iso
>
> ara les estic instal·lant amb virtualbox a veure si no peta res en una típica instal·lació.

> [...]
Bé, he instal·lat la 386 a un virtualbox sense problemes. L'instal·lador m'ha sorprès doncs incorpora noves funcions, com per exemple triar pel initrc tenirlo complert de drivers (per funcionar a qualsevol màquina que el posis) o solament per la màquina que l'instal·les.

La pregunta del idioma (català) no ve acompanyada de si vols fer servir un teclat klingonià o així, solament has de triar català.

El gnome la primera vegada ha piulat, però al posar-li acceleració 3D al virtualbox ha callat com un mort :)

Després d'instal·lar-se he fet un aptitude upgrade, i un update i no s'ha actualitzat ni un sols paquet, el que em fa suposar que aquesta és l'autèntica i gnuina wheezy que surtirà dintra de res.

apa! fins ara.