Festa: últims detalls i voluntaris per muntar l'espai

Hola,

La festa ja està aquí. Ens queda ultimar els detalls:

* Sopar: sembla que està pràcticament resolt, només falta comprar el pa
* Beguda: estic en contacte amb l'Ateneu, és probable que haguem d'anar
a comprar una mica de beguda, ho sabré demà al matí (avui hi ha una
altra kafeta i em diran quanta beguda queda)
* So: s'ha de muntar, però hi ha el material allà
* Torns: depenent de la gent que siguem, haurem de fer torns a la barra.
Els podem fer demà mateix.
* Espai: s'hauria d'adecentar una mica: netejar-lo, muntar taules pel
sopar, etc Si algú es veu en cor de posar una mica d'atrezzo (penjar
espirals o alguna cosa així), endavant, jo per a aquestes coses manuals
sóc un desastre ;)

Per acabar de fer tot això hauríem de quedar un petit grup de persones i
enllestir-ho tot (amb 3-4 persones n'hi ha prou, crec). Jo quedaria a
les 18:00. He afegit "Grup de preparació" al pad: apunteu-vos qui pugui
venir!

https://pad.riseup.net/p/festadebian

Salut!