Re: Sopar

ATENCIÓ PREGUNTA:

Voleu que compri al super un parell de quilos de butifarres per
cuinar-les allà? si la gent va dient que sí les compro i les deixo
aquest migdia a la nevera de l'Ateneu.

Allà es pot cuinar si la gent s'anima , però entrepà de butifarra
crec que és el més ràpid i senzill de fer. Jo no m'atreveixo a cuinar
una paella.

He comprat 3kg de butifarra en espiral, que jo he comptat que dona un bon pam per 20 persones.

Queda per comprar demà pa i tomaquet de sucar, oli, ...

Queda per resoldre un petit tema amb el Ateneu sobre on guardar el menjar càrnic, però ara me n'ocupo