Re: Gnome no arranca en Wheezy

El dc 01 de 05 de 2013 a les 13:26 +0200, en/na Giorgio Grappa va
escriure:
> El símptoma principal és que, després del login gràfic, salta una
> pantalla d'error que diu:
>
> «Alguna cosa ha fallat. S'ha produït un problema i el sistema no es pot
> recuperar. Sortiu i torneu-ho a provar.»
>
> El missatge no dóna gaires pistes. I, en intentar cercar aquest
> missatge, el Google em remet sempre a pàgines de traducció al català
> (lauchpad), però no n'he obtingut cap informació.

A banda de mirar el contingut del fitxer ~/.xsession-errors, mira també
en ~/.cache/gdm/session.log i ens dius si veus alguna cosa.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/