Re: Bittorrent

jo també faig servir el transmission, i a l'iceweasel vaig fer això per que m'obrís els links magnet:
http://eldebiandepepe.wordpress.com/2012/03/21/como-asociar-los-magnet-link-con-firefox-o-iceweasel-en-debian/

El 29 d’abril de 2013 21.34, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:

No dius si és el bittorrent en consola o amb el gui. A mi el del gui no m'agafava els magnets i em vaig passar al qbittorent que xuta molt bé. S'entén amb l'iceweasel i clicant a un magnet ells sol ja sap que ha d'obrirlo amb el qbittorrent (al menys un vegada et fa la pregunta i ja se la recorda per sempre).

apa, sort.

El Mon, 29 Apr 2013 21:20:23 +0200
Pep Nieto <jnieto@tinet.cat> va dir: