Re: Bittorrent

No hauria de ser així. El vostre entorn d'escriptori hauria de poder
obrir els enllaços magnet:* igual que obre els ftp:*, mailto:*,
etcètera.

I la majoria de clients com Transmission ho permeten fer. Busqueu a
"Aplicacions per defecte", o a les opcions del vostre navegador.

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3