Re: preparant la festa Debian

hola! jo també vindré a la festa, puc portar pa (de pagès molt bo), tomacons i alguna ampolla de vi del Penedès, si falta teca també puc fer una truita de patates, a veure quants som

salut!

El 28 d’abril de 2013 12.18, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:
El Sun, 28 Apr 2013 12:04:05 +0200
Simó Albert i Beltran <sim6@probeta.net> va dir:

> Primer de tot, moltes gràcies.
>
> M'agrada que hagis posat el QR. Funciona bé, però malauradament
> l'autoritat del certificat SSL de la wiki de debian no ve en tots els
> sistemes. Per evitar que la gent hagi d'acceptar el certificat
> manualment podries canviar l'URL de https a http?
>
> Gràcies de nou.

Fet!

Que be que ve un dia de pluja per estar tots atents.