Re: preparant la festa Debian

On Sat, 2013-04-27 at 20:54 +0200, hubble wrote:

> http://personal.telefonica.terra.es/web/partisionator/dibuix2.jpg

Moltes gràcies!!!!!

Només dos detalls:
* A mi personalment, em sobren els logos de twitter i el "m'agrada" de
facebook. Més que res perquè no són soft lliure.

* Potser canviaria la URL del pad i posaria una de les dues següents:
https://wiki.debian.org/ReleasePartyWheezy/
https://wiki.debian.org/ReleasePartyWheezy/Catalonia/Barcelona

En aquesta última podem posar tota la informació de la festa. De fet
acabo d'afegir que la organització s'està fent en el pad. Com ho veus?

> S'accepten canvis i si algú ho vol, puc enviar el SVG per fer-lo amb el linkscape.

Sóc un desastre usant eines d'aquestes, millor no toco res XDD

Salut!