Re: preparant la festa Debian

El dv 26 de 04 de 2013 a les 13:29 +0200, en/na Xavier De Yzaguirre i
Maura va escriure:
> [...]
> anarquistes, ho deixaria de banda.
>
> Dels altres temes, es a dir els que realment importen ara:
>
> - beuratges
> - menjar
> - música
>

> Us deixo la iniciativa, però tinc una cansaladeria molt bona a prop de
> casa i podríem fer allò tan nostrat d'un pa amb tomàquet, i jo podria
> portar formatge de cabra, embotit fumat de pernil de gall dindi,
> pernil d'espatlla i desprès ja passaríem comptes.
>
> Algú que tingués accés a uns bons tomàquets i també portés el pa i ens

Jo faria que cadascú porti el que vulgui i si algú no sap què dur, es
pot coordinar amb tu. Què et sembla?

> El tema de la birra, podríem deixar que la gent de la casa s'hi
> guanyés uns eurons i els podríem dir que compressin un parell o tres
> de caixes de mòritz o estrella.
>
> També es podria portar vi negre.

Això us ho havia de comentar. Evidentment aquest local paga un lloguer i
té moltes despeses. Jo els he comentat que els guanys de la barra es
quedarien per l'Ateneu. Espero que ho veieu bé.

Pel tema begudes i preparació del local, parlo amb ells. Potser haurem
de quedar una mica abans el dissabte.

> Música, ja sortiran voluntaris i sinó libre.fm o jamendo o qualsevol
> altra solució.

Perfecte.

> Amb la teca, uns quants Adonis i unes quantes Venus i farem una
> DebParty celestial.
>

> Si algú sap alguna mena de piratepad que s'hi pugui muntar una taula,
> podríem anar-hi anotant cadascú el que portaria o assumeix.

http://titanpad.com/q0vzHygOr8

Que cadascú apunti el menjar que portarà o el que cregueu convenient.

Salut!