Re: preparant la festa Debian

A mi, el tema del Country, em sembla clar, posaria Catalunya:Barcelona i ja està, País Valencià, Balears i Pitiuses,  s'hi poden afegir sense problemes, lo de la "Federación Ibérica" amb molt de respecte pels anarquistes, ho deixaria de banda.
Dels altres temes, es a dir els que realment importen ara:

- beuratges
- menjar
- música

Us deixo la iniciativa, però tinc una cansaladeria molt bona a prop de casa i podríem fer allò tan nostrat d'un pa amb tomàquet, i jo podria portar formatge de cabra, embotit fumat de pernil de gall dindi, pernil d'espatlla i desprès ja passaríem comptes.
Algú que tingués accés a uns bons tomàquets i també portés el pa i ens podríem posar contents de panxa.
El tema de la birra, podríem deixar que la gent de la casa s'hi guanyés uns eurons i els podríem dir que compressin un parell o tres de caixes de mòritz o estrella.
També es podria portar vi negre.
Música, ja sortiran voluntaris i sinó libre.fm o jamendo o qualsevol altra solució.
Amb la teca, uns quants Adonis i unes quantes Venus i farem una DebParty celestial.

Si algú sap alguna mena de piratepad que s'hi pugui muntar una taula, podríem anar-hi anotant cadascú el que portaria o assumeix.
I si no es pot, posem una taula al correu i anar omplint, aixó si eliminant la brossa que s'afegeix al reenviar.
Be, seguirem.
Salut, petons, abraçades i el que mes us agradi.

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 26 d’abril de 2013 10.19, Jordi Mallach <jordi@debian.org> ha escrit:

Hola Mònica!

El dv 26 de 04 de 2013 a les 09:45 +0200, en/na Mònica Ramírez Arceda va
escriure:
> Com que ningú ha dit res respecte el lloc, vaig a reservar l'Ateneu Rosa
> de Foc pel 4 de maig. Si després canviem de dia, ja ho anul·laré. Algú
> hi està en contra?

Malauradament jo no podré pujar a Barcelona. Massa temes en dança
aquestes dates! Ja m'agradaria anar coneixent a la gent d'aquesta
llista, però!

> Ens podem apuntar aquí: https://wiki.debian.org/ReleasePartyWheezy
> I aquí ve la pregunta estrella: què posem com a country?

No em sembla tan difícil. :P Posa country, no state, no? :)

Jordi

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/