Re: preparant la festa Debian

El ds 20 de 04 de 2013 a les 12:47 +0200, en/na alex@probeta.net va
escriure:

> Els ubuntaires cel.lebren la seva festa unes setmanes després
> d'aparèixer la seva distribució. Si fem el mateix podem guanyar temps
> per muntar una cosa, malgrat ara no em sento amb moltes forces d'ajudar
> a organitzar res. Vaig molt liat amb la feina últimament.

> Per mi vale. El dissabte dia 4 estaré esquilant ovelles al Bages, però
> a la tarda/nit tornaré carregat amb una caixa de cervesses artesanes cap
> a l'Ateneu. Per a la gent que és d'arreu, potser és més fàcil quedar un
> migdia, però, com el diumenge 5.

El temps se'ns tira a sobre i malauradament jo no tinc tant temps com
creia que tindria :( Jo ho faria una nit perquè sigui més "festa", per
tant el dissabte 4 de maig seria "el dia". També es podria fer l'11 de
maig, però la gent d'Ubuntu fan la seva festa al matí. No sé si fer dos
events en un dia és massa, tenint en compte que hi ha ha gent que està a
es dues comunitats (Debian i Ubuntu). Com ho veieu?

Com que ningú ha dit res respecte el lloc, vaig a reservar l'Ateneu Rosa
de Foc pel 4 de maig. Si després canviem de dia, ja ho anul·laré. Algú
hi està en contra?

[0] https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/RaringRingtail

> Una trobada informal amb trivial friki + sopar/dinar de traje o algú
> que es cuini una paella + cervesetes no costa res d'organitzar.

Respecte les activitats, a no ser que surti un grup que organitzi alguna
cosa més faria una petita trobada per celebrar-ho:

- Sopar de traje (que cadascú es porti alguna cosa i si es pot fer que
el plat porti una espiral millor!)
- Barra + música lliure

Hubble: acabes el cartell de la festa per fer una mica de difusió?

Ens podem apuntar aquí: https://wiki.debian.org/ReleasePartyWheezy
I aquí ve la pregunta estrella: què posem com a country?

Salut!