Re: Numeració dels paquets debian

A Dimarts, 23 d'abril de 2013, Jordi Mallach va escriure:

> Doncs si el paquet és 1.2.3-4+wheezy5, tu pots fer 1.2.3-4+wheezy4+lpa1 (és
> a dir, afegir sempre "+lpaX")

val, això era el que feia malament. Jo estava afegint el ~drp70+1 on el +1 era
la versió del paquet i drp70 es el derivatiu que estic muntant.

> Només s'actualitzarà si entra una versió +wheezy6, o -5, o una versió nova
> del programa. La versió +wheezy6 en principi seria per un problema de
> seguretat amb la qual cosa seria convenient que tornares a aplicar els
> teus canvis sobre la nova versió, per obtenir un 1.2.3-4+wheezy6+lpa1.

a veure, el que estic muntant és tota una distribució de paquets pel mon de la
robòtica (que és el que necessito a la feina). Hi ha molts paquets que estan
per Ubuntu, altres són de experimental/unstable i altres fets per mi.

El que tinc és un repositori amb una distro (wheezy-robotics) del projecte
robotica per debian (Debian Robotics Project drp). Al ser per wheezy els hi
havia posat drp70+versió paquet (havia tingut el mateix per squeeze i eren
drp60, inspirat en els backports). Llavors entenc que el que tu em recomanes
és que posi +drp70 en comptes de ~drp70. Però, puc posar dos +? (per exemple
3.4.5-2+drp70+1? crec que no.

El tema, es que tinc algun paquet en que hi ha versió oficial, però m'interessa
una més moderna per la raó que sigui. Al fer un apt-get, li he de dir la
versió, perquè si no diu que és més antic, i no entenia perquè.

> Benvingut al costós món dels paquets locals. :)

:-)

Bé, tinc com un projecte futur intentar entrar com a mantenidor oficial, però
ho tinc molt aparcat. Però, em trobo a la feina que és molt millor tenir un
repositori amb els teu paquets, que no haver de compilar / d'instal·lar a cada
màquina si tens un conjunt de n màquines quan n és un número relativament
gran... i sí és costós, però crec que la inversió de temps val la pena.

Leo

Linux User 152692     PGP: 0xF944807E
Catalonia