Re: Numeració dels paquets debian

On Mon, Apr 22, 2013 at 11:57:27PM +0200, Leopold Palomo Avellaneda wrote:
> val, i aleshores si per exemple vull que el meu paquet passi per sobre que el
> oficial, que hauria de posar?

Doncs si el paquet és 1.2.3-4+wheezy5, tu pots fer 1.2.3-4+wheezy4+lpa1 (és a
dir, afegir sempre "+lpaX")

Només s'actualitzarà si entra una versió +wheezy6, o -5, o una versió nova
del programa. La versió +wheezy6 en principi seria per un problema de seguretat
amb la qual cosa seria convenient que tornares a aplicar els teus canvis sobre
la nova versió, per obtenir un 1.2.3-4+wheezy6+lpa1. Benvingut al costós món
dels paquets locals. :)

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/