Re: preparant la festa Debian

Al 20/04/13 17:24, En/na hubble ha escrit:
El Sat, 20 Apr 2013 12:47:30 +0200
alex@probeta.net va dir:

Per mi vale. El dissabte dia 4 estaré esquilant ovelles al Bages, ...
Mare de deu senyor!

Espero que les hi deixis una espiral de pel a la pell!.

:)

Parlant d'ovelles ... només volia fer constar que jo també tinc experiència amb elles, de fet amb elles i amb una ex que era veterinària d'ovelles, uns quants milers hauran passat per les meves mans per desparasitar-les i fer-ne el "sanejament", ja fa una colla d'anys però ;-)

La mare que les va parir, són gregàries per no dir "travesseres", les besties aquestes ;-)

Festa, festa, festa !!!