Re: preparant la festa Debian

Doncs anem concretant coses:

* Dia/hora: sembla que hauria de ser el dissabte 4 de maig. Hora? Depèn
del què vulguem fer.

Els ubuntaires cel.lebren la seva festa unes setmanes després d'aparèixer la seva distribució. Si fem el mateix podem guanyar temps per muntar una cosa, malgrat ara no em sento amb moltes forces d'ajudar a organitzar res. Vaig molt liat amb la feina últimament.

* Lloc: alguna gent vam dir que es fes fora de Barcelona, però ningú ha
fet cap proposta concreta. Si és una festa en "petit comitè" (~20-30
persones), puc demanar l'Ateneu Rosa de Foc, però ho hauria de demanar
ja. Què me'n dieu?

Per mi vale. El dissabte dia 4 estaré esquilant ovelles al Bages, però a la tarda/nit tornaré carregat amb una caixa de cervesses artesanes cap a l'Ateneu. Per a la gent que és d'arreu, potser és més fàcil quedar un migdia, però, com el diumenge 5.

* Què fem? Teníem les següents propostes, hauríem de triar:
  - Xerrades
  - Install party
  - Sopar
  - Joc/concurs tipus trivial sobre soft lliure + debian
- Barra + musiqueta (lliure evidentment, punxem música de libre.fm?)

Salut!

Una trobada informal amb trivial friki + sopar/dinar de traje o algú que es cuini una paella + cervesetes no costa res d'organitzar.

Lo de les xerrades o install party ja requereix més esforç.