Re: Xerrada sobre Sobirania Tecnològica (Difusió a guifi)

Bé, sembla que al final ha estat una mica més llarg del previst.
Segons el meu rellotge, ha començant al voltant de les 8:30 del vespre i ha acabat quan eren gairebé les 11:00 de la nit.
Potser s'hauria pogut fer una mica més breu i més endreçat, però ha estat molt interessant.
Com a espectador, m'ho he passat bé.

Moltes gràcies, especialment a totes les persones que us heu atrevit a fer l'exposició d'un tema, he passat una bona estona aprenent.

Bona nit

Vicen