Re: Xerrada sobre Sobirania Tecnològica

bones,
jo surto en una estona de <M> Diagonal, ens veiem allà

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El 12 d’abril de 2013 18.21, Joan <arbocenc@calbasi.net> ha escrit:
Jo tampoc podré venir... Feina :-( Havia de fer la intro de 1-2
minuts... Soc fàcil de substituir, oi? )

En fi, una altra vegada serà ;-)

Joan Cervan

Al 12/04/13 15:06, En/na Eloi Notario ha escrit: