Re: Xerrada sobre Sobirania Tecnològica

a les 19:00 a la cruïlla

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 12 d’abril de 2013 15.06, Eloi Notario <entfe001@gmail.com> ha escrit:
El Divendres 12 Abril 2013 14:56:14 Xavi Barreny va escriure:
> Hola a tots,
> la Cruïlla també té servei de Bar (amb barra inclosa :P). Ens trobem
> directament allà? Jo miraré de ser per allà entre les 19:00.
>
> xavi

Se m'està complicant una mica la feina (a qui se li passa pel cap
canviar un servidor de producció en un divendres...) així que no
garanteixo que pugui venir, de totes maneres jo no tenia assignada cap
exposició i només estava pel torn de preguntes per si en podia agafar
alguna (com a treballador remunerat que escriu codi GPL).

--
Atentament,

Eloi Notario.