Re: Xerrada sobre Sobirania Tecnològica

Havíeu dit de trobar-nos abans a un bar.
Podeu confirmar quin i l'hora?
Gràcies.

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 12 d’abril de 2013 10.42, HUBBLE@telefonica.net <HUBBLE@telefonica.net> ha escrit:
Perdoneu que no segueixi el fil però no estic al meu entorn.

He vist la gran quantitat de punts que tenim, i com que haure de agafar el torn de paraula per explicar:

2. Entorn Local (a càrrec de Hubble, <afegir-s'hi>)

  a) Localització: parlar que es troba en català, està feta per gent del territori i pot donar feina a gent del territori.

  b) Comunitat? (No sabem si donarà temps de buscar similituds entre el model de comunitat de Debian i el de les CUP).

  c) La incisió a l'Administració Pública (a càrrec de Hubble)

Em centraré sobretot en localització: en català i pot donar treball

i també en l'administració.

Com que veig que hi han molts punts que toquen el que son estàndards oberts i documentació oberta em demano ser dels últims de parlar així m'estalvio tot aquest tema dels estandars oberts i aixó que ja estarien ben explicats.

apa, ens veiem a les 20:30