Re: Xerrada sobre Sobirania Tecnològica (Difusió a guifi)

On Tue, 2013-04-09 at 23:30 +0200, Blackhold wrote:
> [...]
>
> Respecte al tema de opendata, ja he parlat amb en Josep Jornada i cap
> problema.
>
> Per a reduïr minuts, quan expliqui la part de guifi.net també
> introduïré la part de openhardware com un dels exemples de què es pot
> fer amb openhardware (smartcities).
>
> El bloc 3 serà una mica extens (per al munt de temàtiques
> introduïdes), totes les persones que parlarem al bloc 3 farem un
> treball de síntesi bastant important, però els 20 minuts disponibles
> els gastarem en explicar els diferents temes. Si intentem explicar un
> tema, i després preguntes, no acabarem mai.

Potser no cal tocar tots els temes de la llista. I només parlar
d'aquells que la gent tingui interès.

D'altra banda, hem de tenir present que cada punt exposat en cada bloc
dóna per una xerrada d'una hora sencera (o més!). Potser m'equivoco,
però la idea seria fer cinc cèntims de cada cosa i fer que el públic
pregunti i en sigui protagonista. Almenys és el que vaig entendre jo...

Ara bé, com tu dius, serà complicat! I més, sense haver-ho fet mai abans
junts... A veure si ens en sortim...

> Crec que seria interessant redactar un document amb referències i que
> així les tinguin i les puguin consultar un cop hagi acabat la xerrada.

Jo havia pensat d'imprimir alguna cosa de la filosofia de Debian (ja que
tot plegat ha sortit d'aquesta llista), però dubto que tingui temps de
fer un recopilatori de tot. Si algú té temps/ganes, endavant!
Fins divendres!