Re: Enigma

hola,
jo tinc una connexió de telefonica i aquesta web funciona sense problemes.

per a descartar problemes de navegador, el primer és fer un ping, respon? si, aleshores utilitzo links2, funciona? si -> tot ok, no funciona? el domini no existeix en aquell servidor.

no respon a ping, 1. verifico que estic ben connectada a internet i si és que si 2. pregunto a algú altre aviam si l'hi respon aquella web (o bé utilitzo proxys de guifi :P)

normalment arribar fins aquest punt, ja pots identificar a on està el problema, però darrerament m'he trobat en què algunes webs si que funcionaven amb uns operadors i amb d'altres no.

ho explico per sobre per tema de culturilla general/curiositat.

els operadors fan peering entre ells, inclús els internacionals, i a vegades pot ser que algun d'aquests peerings (intercanvi de tràfic), hagi caigut o bé que algun operador hagi decidit posar un blackhole a un rang de ips de un altre operador perquè rep atacs d'aquell rang de ips, aleshores això és el què fa que des d'alguns operadors les webs funcionin i des de d'altres no.

està la ip a blacklists? des de quan?

my two cents :)

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El 9 d’abril de 2013 0.56, <ilion1250@gmail.com> ha escrit:
Si algú em pogués donar una idea li ho agraïria.

¿ Com es possible que funcionant la connexió a internet hi hagi una
pàgina web que fa uns dies que no hi ha forma de carregar quan amb
totes les altres no hi ha cap problema ?.

He revisat la configuració del router però no he sabut trobar res.
Per fer-ho encara més enigmàtic si que puc carregar la pàgina quan faig
servir el navegador Opera, mai, quan faig sevir Iceweasel, Chromium o
Iceape.

He cambiat les DNS per les de google i altres de telefónica, però tampoc
era això.

El RSS (Liferea) no funciona (amb l'opera tampoc) i he comprovat
que el servidor on està la pàgina funciona. De fet des de la feina si
que puc entrar-hi.

¿ Potser es problema de telefònica ?. La pàgina es
http://www.astrobio.net/

¿ Us heu trobat alguna vegada ?.

Gràcies

Ferran