Re: Enigma

I netejant caché, galetes, etc... dels navegadors? alguna vegada m'ha funcionat així, com a la nova web del bbva per exemple.

El 9 d’abril de 2013 1.13, Iker Bilbao <iker.bilbao@gmail.com> ha escrit:
Vaja, em passa algo semblant quan el Proxy-web no em funciona. Revisa la configuració de connexió del navegador però si només et passa amb aquesta... potser la plantilla per a l'opera que fa servir la web no li agrada?.

Iker.

El dt 09 de 04 de 2013 a les 00:56 +0200, en/na ilion1250@gmail.com va escriure:
Si algú em pogués donar una idea li ho agraïria.

¿ Com es possible que funcionant la connexió a internet hi hagi una
pàgina web que fa uns dies que no hi ha forma de carregar quan amb
totes les altres no hi ha cap problema ?.

He revisat la configuració del router però no he sabut trobar res.
Per fer-ho encara més enigmàtic si que puc carregar la pàgina quan faig
servir el navegador Opera, mai, quan faig sevir Iceweasel, Chromium o
Iceape.

He cambiat les DNS per les de google i altres de telefónica, però tampoc
era això.

El RSS (Liferea) no funciona (amb l'opera tampoc) i he comprovat
que el servidor on està la pàgina funciona. De fet des de la feina si
que puc entrar-hi.

¿ Potser es problema de telefònica ?. La pàgina es
http://www.astrobio.net/

¿ Us heu trobat alguna vegada ?.

Gràcies

Ferran