Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Ja soc al metro.

El dilluns 8 d’abril de 2013, Pere ha escrit:
Hola a tots,

Algú té pensat parlar d'estàndards i formats lliures?

Per exemple, si bé l'ODF l'ha recomanat la Unió Europea i la NATO (entre molts altres, veure http://en.wikipedia.org/wiki/OpenDocument_adoption ), l'administració pública catalana i les escoles etc. continua utilitzant els formats de Microsoft Office, forçant a la població a comprar-lo i contribuint a aquest fastigós monopoli...

Salut,
Pere