Re: Preparatius xerrada "Sobirania Tecnològica"

Respecte la difusió, entenc que no cal que sigui massiu. Quan deia que era oberta és que no crec q es tanqui la porta a ningú.  Ara bé, cal tenir clar que anem a fer un debat a una organització política i no a un grup d'usuaris q tenen dubtes.
salut
Xavi

El 06/04/2013 23:55, "Mònica Ramírez" <monica@probeta.net> va escriure: