Re: Preparatius xerrada "Sobirania Tecnològica"

Hola,
si que és oberta.
Xavi

Al 06/04/13 22:32, En/na Blackhold ha escrit:
El 6 d’abril de 2013 21.42, xavi <xavierviader@gmail.com> ha escrit:
Hola,
com heu pogut comprovar no havia llegit amb deteniment el Pad... he vist que són 20 minuts cada bloc... esperem que doni temps de tot.

Abans he oblidat comentar-vos que la conversa amb el contacte de la CUP ha sorgit la següent pregunta de caire polític que potser seria interessant debatre si hi hagués temps (no l'afegeixo al PAD per no carregar més de continguts "bàsics"):
- La tecnologia lliure és patrimoni exclusiu de l'esquerra política? Seria possible que la dreta més rància pogués assumir la tecnologia lliure?

la meva experiència en guifi.net i prèviament en organització de correfocs (si, inclús amb això!) és que mai et pots casar políticament amb ningú i hem de ser totalment neutrals políticament quan donem a conèixer els nostres projectes.

tot i que sóc independentista, de la terra i de la ceba, crec que seria un error vincular debian o algun dels projectes lliures en els que col·laborem en un partit polític en concret, què en trauriem si tenim la possibilitat de que tots s'hi vinculin?

Sobre Open Data vaig seguir aquest curs http://oer.uoc.edu/cursOpenData/ i va estar molt bé, en Josep Jordana n'era un dels professors.

Si, d'aquest parlava precisament :)

Feu difusió de la xerrada perquè sigui el més exitosa possible.

Serà oberta?

Xavi

Al 06/04/13 21:15, En/na Blackhold ha escrit:
Bones,
Per fi amb un teclat amb tecles de veritat i que fan cleck cleck! :D

Per al tema opendata podria preguntar-li a en josep jordana o inclús a josep figols aquestes dues persones me n'han parlat darrerament.

Joseps, llegiu-vos aquest fil, a en Figols ja l'hi vaig comentar per sobre, a en Jordana possiblement no en sap res. Però divendres de la setmana vinent tenim una xerrada amb la gent de la CUP per donar-los a conèixer la importància de les eines basades en la filosofia oberta (programari, xarxes, dades, etc.).

Al pad hi teniu més detalls.

Respecte a temes de creative commons, deixeu-me pensar una mica aviam si algú ho podria explicar, sinò ho podria fer jo mateixa, inclús tinc una activitat didàctica que és interessant per a copsar els diferents nivells que hi ha de les llicències. En l'explicació puc explicar-ho per sobre i després deixar-los el material i s'hi entretinguin si volen (unes cartes).

Salut!

- Blackhold

El 6 d’abril de 2013 20.32, xavi <xavierviader@gmail.com> ha escrit:
Hola,
moltes gràcies als que ahir vau poder fer el primer preparatiu. He contactat amb la Cruïlla per poder respondre les dues qüestions plantejades:

1- A la Cruïlla disposen d'una pissarra de guix, per tant, no caldria que ningú la dugués. Recordeu que també hi ha un televisor gran que permet connectar-hi portàtil.

2- El temps pensat per la xerrada és de 1 hora que es pot allargar a 1 hora 30 minuts (20:30-21:30). Per tant, miraria de preparar màxim 1 hora per assegurar que dona temps a que la gent pugui plantejar dubtes i sorgeixi debat.  Jo m'ofereixo a controlar el temps dels "ponents" quan els tinguem ben marcats de cada tema.

Dilluns em serà impossible venir a fer la 2a preparació.

De cara al divendres, què us sembla si quedem a la cruïlla (els que pugueu) a les 20:00 per fer una cervesa prèvia i ultimar temes? Si hi podeu anar abans molt millor, jo de 19:00 a 20:00 no hi podria ser.

Salut

Xavi

Al 06/04/13 19:28, En/na Blackhold ha escrit:

+1 despres hi faig una ullada!

Ahir sem va allargar lu de vic i sem va fer impossible tornar a baixar! ;(

El 06/04/2013 18:11, "Adrià" <adria@fsfe.org> va escriure:
Bona tarda,

he preferit obrir un fil nou perquè m'ha semblat que s'estava
començant a embolicar la informació a l'altre fil (el llarg).

He deixat el resum del que vam parlar ahir al pad que va obrir
Serotonina (recordo l'enllaç [1]).

La idea és que serveixi per la gent que tingui intenció de reunir-se
dilluns, i per a tots els altres, per anar completant i/o millorant
(és editable, no us talleu ;-)

La gent que no va venir però havia dit que faria una part concreta de
la xerrada l'he posat entre parèntesi al pad simplement perquè puguin
confirmar després d'haver vist la planificació.

I si hi ha més gent que vulgui parlar, que s'apunti!

A més, van sortir dues demandes:

a) Algú té una pissarra que pugui portar? Ja sigui de les de
retoladors o les de guix. Serviria com a recolzament en alguns moments
de la xerrada.

b) Algú hauria d'anar controlant el temps per tal d'avisar a qui
estigui conduint la xerrada quan estigui esgotant el seu temps. No cal
un despertador de tauleta de nit ni un gong; mirar el rellotge de tant
en tant i fer-li un senyal serà suficient :-)

Ens veiem divendres. El que m'hagi pogut deixar o redactar malament és
culpa de la meva memòria.

[1] http://piratepad.net/xerradacup

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

Todos los años hay un campeón, pero no siempre hay un gran campeón.
                -- Ayrton Senna. (-1994) Piloto brasileño.