Re: Ajuda per Desfer RAID 1 Debian

No hauria de ser difícil. Canvia el /etc/fstab per muntar un dels dos dispositius (el que vulguis mantenir) en comptes del /dev/md0 o equivalent que tinguis. En principi reiniciant en tindries prou. Caldria evitar que l'mdadm al arrencar intentes tornar-lo a muntar, revisa el mdadm.conf i comenta la línia del raid. Recorda que el canvi és efectiu en arranc actualitzant la imatge (update-initramfs).

Jo m'anotaria els detalls del raid perquè si no arrenca l'hauràs de muntar manualment.

Rastrillo tecnológico! -> http://db.tt/yH5sNSZ8
facebook.com/DJBailaPenedes
www.sargue.net

2013/4/5 Pedro <pederindi@gmail.com>
2013/4/5 Leopold Palomo-Avellaneda <leo@alaxarxa.net>:
> A Divendres, 5 d'abril de 2013, Pedro va escriure:

> què vols fer?
>
> aprofitar les dades o esborrar-ho tot?

El problema és aquest, que vull aprofitar les dades, si vos esborrar
tot faria formatejat dels discs i no crec que tingués massa
complicació.

Amb RAID1, les dades estan als dos discs (mirror), així que he pensat
que no hauria de ser massa difícil