Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Jo dv. he d'anar a portar la meva fill a l'aeroport, i desprès vindré.

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 3 d’abril de 2013 21.29, Eloi Notario <entfe001@gmail.com> ha escrit:
El Dimecres 3 Abril 2013 13:35:55 Blackhold va escriure:
> obro un dudle:
>
> http://dudle.marsupi.org/pre_sobirania_tecnologica/
>
> el podeu modificar i afegir-hi més hores si voleu...

A risc de crucifixió, en català les abraviatures dels dies són dl, dt,
dc, dj, dv, ds i dg.

Com he comentat en algun altre fil, per raons familiars la meva
disponibilitat és molt limitada i sense possibilitats de planificació a
dues o tres setmanes vista, per això fins ara no havia dit res. Per ara
només tinc viables les nits de dimarts a divendres a partir de quarts
de nou i fins a les deu.

La meva aportació, en cas de poder venir, seria com a treballador que es
guanya la vida programant codi GPL, com a exemple de la viabilitat
econòmica del programari lliure, que tampoc tinc clar fins a quin punt
els podria interessar.

--
Atentament,

Eloi Notario.