Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

obro un dudle:

http://dudle.marsupi.org/pre_sobirania_tecnologica/

el podeu modificar i afegir-hi més hores si voleu...

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El 3 d’abril de 2013 8.30, Adrià <adria@fsfe.org> ha escrit:
On Wed, Apr 03, 2013 at 02:34:31AM +0200, Mònica Ramírez Arceda wrote:
> El dt 02 de 04 de 2013 a les 17:25 +0200, en/na Blackhold va escriure:
>
> A mi no em va gaire bé entre setmana, però si sou més gent dilluns, cap
> problema.
>
> A la resta, quin dia us va millor? Divendres o dilluns?

A mi tant m'és. I si vulguessiu avançar una mica l'hora també podria.

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

She has an alarm clock and a phone that don't ring -- they applaud.