Re: Neteja d'spam març 2013

El dt 02 de 04 de 2013 a les 08:43 +0200, en/na Adrià va escriure:

> Per al·lusions, només dir que és normal que t'ho atribueixin a tu, que
> ets qui sempre hi estàs al darrera :-)

Sóc una mica pesada amb el tema, jeje

Però estic contenta que ja no estic sola, alguns de vosaltres us avanceu
força cops i me n'alegro moltíssim! La propera vegada, no et tallis en
enviar tu el mail, crec que ja ho vas fer algun cop, oi?

> Jo només intento col·laborar en funció del temps i coneixements, res a
> veure amb la teva dedicació!

No siguis modest!! Només cal mirar la pàgina del wiki per veure que no
t'has deixat perdre ni un mes ;)

Als que encara no ho heu provat: us ho recomano, però com ja vaig dir en
un altre mail, enganxa una mica...

Salut!