Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

hola,
segueix d'empeus lu d'aquest divendres per a parlar del tema abans d'anar a veure als de la CUP?

tinc apuntat:

- divendres a les 21:00 a l'Ateneu Rosa de Foc (C/Robí 5, BCN)

moltes gràcies

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El 30 de març de 2013 20.55, David Gasa i Castell <dgasacas7@gmail.com> ha escrit:
Hola a tots,

La veritat és que a mi no em va massa bé els divendres (i no crec que pugui venir), però... si es pogués muntar un cicle de xerrades i/o tallers els diumenges per la tarda (de 17-20h) quasi compraria tot l'abonament...

Salut,

El 30 de març de 2013 17.51, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit:

Procuraré passar-me, encara que no cal que vingui, faré de claca i suport moral.
Salut a tots.

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 30 de març de 2013 12.43, Xavi <xavierviader@gmail.com> ha escrit:

Jo tb intentaré venir. Estic d'acord amb la Monica q estaria bé fer una mini preparació encara q nomes sigui x mirar els temps i acotar temes. Pero no em puc comprometre a venir.
Salut
Xavi

@enviat des d'un mòbil, disculpeu brevetat

El 30/03/2013 11:30, "Blackhold" <blackholdmailer@gmail.com> va escriure: