Re: preparant la festa Debian

Al 31/03/13 21:37, En/na Eloi Notario ha escrit:
Per part meva, per circumstàncies personals no puc confirmar presència fins
uns pocs dies abans, no puc fer plans a curt termini... l'únic que puc dir és
que el dia que és més probable que pugui disposar sigui un divendres al
vespre.

Si voleu fugir de Barcelona us podria recomanar Girona :-) I si és pel Temps
de Flors, podríem improvitzar una espiral de roses en algun lloc :-D

Hola si es a Girona jo intentaria donar un cop de ma.

Ferran La Pipa Plena

http://www.lapipaplena.net/