Re: preparant la festa Debian

El Sun, 31 Mar 2013 11:58:06 +0200
Mònica Ramírez Arceda <monica@probeta.net> va dir:

> El dg 31 de 03 de 2013 a les 10:07 +0200, en/na alex@probeta.net va
> escriure:

> \o/
>
> Ara mateix 47 (i baixant): http://bugs.debian.org/release-critical/

> Sí!!! No surt una estable cada dia... (ni cada any)

> Obro jo una pàgina a la wiki de Debian, quan la tingui llesta, us aviso.

> La pregunta és: com podem saber la gent que vindrà? Algú té una idea?
> Potser podem apuntar els noms (o nicks) al wiki?

> Jo m'apunto a coordinar el joc. Crec que si som 2 o 3 muntant-lo poden
> [...]

Jo m'apunto a servir la cervesa que pagarà l'alex :) i si fa falta poso un altra barril (o paguem a mitges un de cervesa artesana per si mola més). També orientar a l'install party (encara que ja no és l'any 2000 i no crec que hi hagin molts interessats). Potser tindria més èxit una install però en un galaxy o algo així (no s'hi val ubuntu).

Això si, si poguès ser fora del centre de barcelona estaria millor, doncs la majoria dels usuaris de debian no viuen a bcn i no crec que puguin comptar amb el transport públic per arribar. Llavors el problema no és arribar-hi, sinó a on deixes la muntura en aquesta barcelona ofegant i recaptadora?.

Bé, us veig encara bastant masoques com per continuar muntant saraus, i jo, doncs, amb tal que no m'envaeixi la chochez m'apunto peti el que peti, os sigui que l'important crec que es sabe3r amb una mica de temps la sortida de la nova versió per fer el material prosiletistic.

apa!  :)