Re: preparant la festa Debian

El dg 31 de 03 de 2013 a les 10:07 +0200, en/na alex@probeta.net va
escriure:
> Benvolguts/des
>
> Corre el rumor que la propera Debian estable estarà llesta en un mes,
> que queden realment pocs bugs per resoldre.

\o/

Ara mateix 47 (i baixant): http://bugs.debian.org/release-critical/

> Farem una festeta, no?

Sí!!! No surt una estable cada dia... (ni cada any)

> Obro amb aquest missatge un fil per saber qué ens agradaria i podem fer
> per celebrar l'esdeveniment. SI han de sortir moltes coses potser seria
> millor una pàgina en un wiki o a la web de Debian, però de moment per
> aquí comencem.

Obro jo una pàgina a la wiki de Debian, quan la tingui llesta, us aviso.

> LOCALS
>
> - A Barcelona podem demanar el local de l'Ateneu Rosa de Foc, on fa uns
> mesos vam fer una trobada. No és molt gran -caben unes 50 persones
> dempeus, però podem gestionar la barra i la cuina. També podem demanar
> el local de la Torna, molt més gran, però barra i cuina la gestionen
> ells/es.

La pregunta és: com podem saber la gent que vindrà? Algú té una idea?
Potser podem apuntar els noms (o nicks) al wiki?

> ACTIVITATS
>
> - Vaig dir que convidava el primer barril de cervesa, i continua en
> peu, pero la idea es comprar un barril si gestionem la barra. Si no és
> més difícil.
>
> - FRIKItrivial: muntar un concurs de preguntes Debian, Linux, ...

Jo m'apunto a coordinar el joc. Crec que si som 2 o 3 muntant-lo poden
sortir prou preguntes. I faria que es jugués en equips. I potser podem
pensar algun regalet? (amb el sopar gratis n'hi hauria prou?)

A algú més li ve de gust? Evidentment, no les podem fer públiques ;-)

> - Installparty? potser no és lo més addient per una festa, però es
> poden programar install-partys de Debian a properes ciberteteries de
> l'Ateneu Rosa de Foc

A mi això em fa una mica més de mandra. Però si hi ha voluntari*s que en
tinguin ganes, endavant.

> - Grups de música lliure? No viuen de l'aire. Molaria pagar-lis. És pot
> fer si portem la barra i lo que guanyem n barra va per al grup. O
> sencillament es pot punxar música lliure.

Podem tirar de música de libre.fm (música amb llicències lliures) o de
jamendo.com (música amb llicències CC).

> - Tatuatges "per uns dies": podem tatuar-nos espirals, pingüins, etc

Jo m'atreveixo amb una espiral, però amb un pingüí

> - Tatuatges "per sempre": puc cridar un conegut que es tatuador, molt
> professional i net, si algú es vol fer un tatuatge per sempre. Caldria
> avisar cuantes persones. Li puc preguntar el preu si hi ha interés.

XDDD A veure si s'atreveix algú. Conec gent que porta l'espiral...

> - Samarretes: fem samarretes per l'ocassió? amb quin dibuix o disseny?

Algú s'anima?

> - Sopar: busco restaurant per a tothom? sopem tapes a un local?
> encarreguem un sopar a gent que cuina de l'Ateneu Rosa de Foc?
>
> - Dinar familiar? ens reunim ja de bon migdia uns quants i preparem una
> paella?

M'és igual dinar o sopar. Potser el sopar fa més festa, però si la
majoria li va millor dinar, cap problema.

> PROPOSTA 1:
>
> Ens ajuntem a la tarda a l'ATeneu de Rosa de Foc per jugar al
> frikitrivial mentre buidem algun barril de cervessa, i quan siguem molta
> gent anem al local de la Torna a fer un sopar a la sala gran. És una
> proposta sosa, però és el primer que m'ha vingut al cap.

Jo intentaria fer-ho tot al mateix local.

També hi ha la possibilitat de fer alguna xerrada o taller o debat, però
jo amb una trobada crec que ja haurem fet molt!

Més idees?

Quan hagi obert la pàgina al wiki us aviso.

Salut!