Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

hola nois...
l'altre dia vaig estar amb josep figols, el president de la catPL,
l'associació d'empreses de programari lliure de catalunya, em va
comentar que havien intentat moure el tema del programari lliure a
l'administració pública varis cops.
l'hi vaig proposar d'assistir a la reunió amb la CUP.

creieu que es podria obrir un petit punt sobre empreses que
precisament es dediquen a fer aquesta difusió?

salut!

El 19 de març de 2013 23.23, Vicen Rodriguez
<vicen_rodriguez@telefonica.net> ha escrit: