Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Fiquem al pad quant temps tenim per cada punt i com repartim? Jo com vaig dir m'encarrego de portar "Hacktivisme una sectorial dels moviments socials" ja que torno a repetir es molt important per conscienciar a la militància que fa falta tant com a individus i col·lectius que forma'n part de l'EI facin servir PL.

****  Presentació (Xavi/CUP/Serotoninaeh(/Joan?))
- Per què creieu que estem aquí? Motivació que ens ha portat a fer la xerrada/tertúlia (1er correu 21/12/12 de Joan Cervan i Andreu)
- Hacktivisme una sectorial dels moviments socials
**** Filosofia a PL (Mònica/David/sertoninaeh)
- Què s'entén per llibertat? Com creieu que això s'ha adaptat en el software?

| http://serotoninaeh.net |
      SEROTONINA EH
Identi.ca / twitter: @serotoninaeh
N-1: https//n-1.cc/pg/profile/Serotoninaeh