Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Al 19/03/13 01:20, En/na Xavi ha escrit:
> [...]
> una cosa sense massa floritures tecnològiques, i tirar més a l'estil que
> proposeu alguns de més senzillesa.
>
> Serà bastant complicat exposar tots els temes plantejats. Crec que el
> millor és fer una intro breu de cada tema i després entrar amb el joc de
> preguntes i respostes. Us proposo la següent llista de temes amb ordre
> cronològic:
> ****  Presentació (Xavi/CUP/Serotoninaeh(/Joan?))
> - Per què creieu que estem aquí? Motivació que ens ha portat a fer la
> xerrada/tertúlia (1er correu 21/12/12 de Joan Cervan i Andreu)

Ei, si va bé, a mi m'agradaria participar en aquest punt... Símplement
faria una intervenció de 30-60' de com va començar tot (intervenció del
Fernandez al Parlament i missatge inicial a la llista de Debian...
Estaria bé que algú/ns altre acabés amb el punt (que imagino que ha de
ser breu, per no restar temps als altres, de més contingut...).

Pd.: no ve al cas però jo vaig militar a un grup d'esquerres radiucal
(Revolta Global), que tenien un Ateneu (l'Ateneu Rebel), i allà el linux
brillava per la seva absència... El primer linux instal·lat en un dels
ordinadors "públics" el vaig posar jo (em van deixar el més atrotinat,
no fos cas :-p Era una Debian Squeezy, em penso). Vull dir amb això, que
el que te sentit, en moviments com la CUP, que a nivell teòric fomenten
el soft lliure, també en siguin coherents a la pràctica. Si als seus
locals, però també en l'àmbit particular dels seus militants, es
treballa amb soft lliure, la defensa d'aquest és molt més natural i
fonamentada...

Salut,

Joan Cervan i Andreu