Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

 6-03-2013, 17:22 (+0100); Griera escriu:
> Jo podria explicar la meva experiència: som dos que treballam en un
> hospital públic on tot es windows. En el 80% del temps treballem amb
> debian, un 10% amb Debian+Win amb Virtualbox i un 10% win pur. És a dir,
> és pot treballar amb Debian (la major part del temps), inclús si tota
> l'organització és win.

Suposo que depèn del lloc on treballes, però jo crec que el problema és el
que explica hubble.  Jo he aconseguit funcionar amb emacs, latex, python, R,
però això només ho puc fer quan treballo sol. Si treballes en grup, que en
el meu cas és la majoria dels cops, normalment acabes amb el MS Office.

Per altra banda, també hi ha falta de cultura informàtica.  Per exemple, a
moltes ofertes de feina ara demanen Excel i/o Powerpoint.  No demanen fulls
de càlcul, o que sàpigues comunicar.  Això té tant sentit com buscar un
escriptor i com a requisit posar que el candidat sàpiga fer text en negreta
amb el Word.  És totalment absurd, però si ho tractes d'explicar en una
entrevista de feina, l'entrevistador es pensa que vas de llest o que és una
excusa perquè no saps fer anar l'Excel. En fi...