Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Heu de dir que la generalitat es pot estalviar molt, alhora de crear llocs de treball per evitar passar per Microsoft. En molts simples tràmits.
Comenteu el cas d'extremadura, o alguns landers alemanys que funcionen amb programari lliure.
L'exemple d'un ajuntament que conec és mantenir xp però amb openoffice, i els últims ubuntu+libreoffice i per simple eficiència dels recursos publics

El 06/03/2013, a les 18:54, hubble <hubble@telefonica.net> va escriure: