Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

hola:

no he  fet mai i encara falten molts dies però, si no es molta  estona, jo puc parlar sobre  les  llicencies i formats lliures.

Jordi,

De: Blackhold <blackholdmailer@gmail.com>
Para: xavierviader@gmail.com
CC: debian-user-catalan@lists.debian.org
Enviado: Miércoles 6 de marzo de 2013 1:20
Asunto: Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

hola,
encara falten molts dies i no sé com ho tindré, però m'ho apunto a l'agenda.

tal com he dit altres cops, m'ofereixo a plantejar guifi.net.

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El 6 de març de 2013 0.11, Xavi <xavierviader@gmail.com> ha escrit: