Re: Presentació

Una pregunta, utilitzas Proxmox? Estic bastant interesat en que fem alguns tallers sobre proxmox

"David Peña" <david.penya@digital-text.com> ha escrit:
Hola!

Hem presento, sóc en David i visc al Vallès Occidental, tot i que per feina estic bastant per Barcelona. Actualment treballo en una empresa editorial al departament de sistemes. De fet des-de que estic he aconseguit treure una mica la windows dependència i hem instal·lat varis servidors amb Linux, sobre tot Debian, tant com servidor FTP físic, com servidors virtuals per serveis de correu amb Postfix, Wikis, Inventaris amb OCS i control de màquines critiques amb Nagios.

M'asembla molt bona idea el tema de quedar en un local. Imagino que ja anirem concretant.

Salut!