Re: Presentació

A 2013-03-01 22:51, serotoninaeh escrigué:

Hola!
M'agradaria presentar-me a la llista i preguntar si hi ha algú que
tingui ganes de buscar espais a Barcelona on juntar-nos i aprendre o
ajudar a persones interessades en instal·lar debian etc...

Crec que es interessant i fa temps que tinc curiositat per aprendre
mes per arribar a administrador de sistema Linux i en aquest cas
Debian i crec que aquest espais tenen que ser físic i amb personàs que
tingui ganes de compartir unes hores.

Salud

Bon dia, Serotonina

Un posible espai seria on fa poc vam fer la trobada sobre corregir bugs a Debian, a prop de la plaça del Diamant a Gràcia. Si es necessita l'espai molt de tant en tant es pot sol.licitar amb una mica de temps. Si en canvi volguèssim fer reunions setmanals, llavors caldria col.laborar amb l'espai per mantenir-lo: assistir a les assemblees mensuals, mirar si podem pagar quota de socis, muntar alguna activitat divendres a la tarda i portar la barra.

També podriem ser itinerants, per a que no sempre ens haguem de desplaçar a Barcelona. Per exemple, cada dos mesos un de nosaltres pot trobar un espai a la seva localitat dissabte o diumenge i podem organitzar: tallers per nosaltres + dinar + install party anunciada per tothom

El tret de sortida podria ser quan hi hagi nova estable, però ves a saber quan serà això

En tot cas, si fem trobades jo puc donar tallers senzillets sobre la instal.lació de serveis: DHCP, DNS, Web, FTP, Correu, proxy-caché, ...

   Àlex