Re: Presentació

Hola,

 Primer de tot benvinguda al "club". Sempre va bé la il·lusió fresca.
Facilita l'intercanvi, la renovació, remou consciències, ....

 Suposo que la gent de BCN i voltants et podrà ajudar en la teva
petició. Els pocs que he tingut l'oportunitat de conèixer personalment
són persones a les que els agrada ajudar i compartir coneixements i
experiències. De tota manera, estigues preparada per ficar-hi molt de
la teva part. Jo, personalment, m'ho prenc com una mena de
voluntariat.

 Salut, seny i peles des de províncies,

 robert